Praktyczna sprzedaż pomp ciepła - szkolenie
Ogromna popularność pomp ciepła sprawiła, że rynek odnawialnych źródeł energii, a konkretnie branży PC poszukuje odpowiednio przygotowanych specjalistów.
Osób, które oprócz umiejętności miękkich będą potrafili sprawnie poruszać się w aspektach technicznych i projektowych podczas odpowiedniego doboru i zapotrzebowania inwestora w pompę ciepła lub grupy pompowe.
Przygotowaliśmy usługę szkolenia warsztatowego, którego głównym celem jest praktyczne przygotowanie do sprzedaży poprzez odpowiednio prowadzoną rozmowę z klientem, uzyskanie najwięcej informacji technicznch, a następnie sprawne przejście do momentu projektowania i wyceny instalacji pc.
Podczas szkolenia będziesz pracował na kilku programowach doborowych dostępnych online (ekodom, cieplo.app, ded-pol)
Jeśli zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie, odpowiedź na kilka pytań kontrolnych:
- Szacunkowo jaką ilość powietrznych pomp ciepła sprzedano w Polsce w 2021 roku?
- Czym jest współczynnik COP?
- Czy znając zapotrzebowanie na moc cieplna budynku na podstawie danej katalogowej mocy pompy ciepła w punkcie pracy A7W35 można dopierać pompę ciepła?
- Czym jest punkt biwalentny?
- Czy w instalacji z pompą ciepła konieczne jest zastosowanie buforu?
-----------
O szkoleniu:
- Zajęcia warsztatowe stacjonarne w oddziale ATUM (1 dzień)
- Szkolenie realizujemy w godzinach 08:30-15:30.
- W ramach usługi otrzymujesz serwis kawowy, śniadanie oraz lunch.
- W trakcie szkolenia otrzymasz od nas pakiet materiałów dydaktycznych.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem otrzymujesz rabat podczas zapisu na szkolenie.
- Możesz wybrać szkolenie w dwóch akredytowanych ośrodkach ATUM Wrocław i ATUM Poznań
- jeśli nie będziesz mógł/a wziąć udziału w szkoleniu w terminie, za który zapłaciłeś możesz wybrać kolejny termin.
Program szkolenia
- część techniczna
- Rodzaje pomp ciepła.
- Zasada działania pomp ciepła.
- Pytanie dotyczące obiektu potrzebne do doboru pomp ciepła.
- Dobór pompy ciepła za pomocą przykładowych narzedzi i programów.
- Pompa ciepła to nie wszystko – elementy instalacji niezbędne do prawidłowej pracy urządzenia.
- część sprzedażowa
- Zadawanie pytań w sprzedaży
- Aktywne słuchanie
- Badanie potrzeb klienta
- Język korzyści
- Argumentacja w sprzedaży oraz radzenie sobie z obiekcjami