​Praktyczna sprzedaż pomp ciepła - szkolenie

Ogromna popularność pomp ciepła sprawiła, że rynek odnawialnych źródeł energii, a konkretnie branży PC poszukuje odpowiednio przygotowanych specjalistów.


Osób, które oprócz umiejętności miękkich będą potrafili sprawnie poruszać się w aspektach technicznych i projektowych podczas odpowiedniego doboru i zapotrzebowania inwestora w pompę ciepła lub grupy pompowe.

Przygotowaliśmy usługę szkolenia warsztatowego, którego głównym celem jest praktyczne przygotowanie do sprzedaży poprzez odpowiednio prowadzoną rozmowę z klientem, uzyskanie najwięcej informacji technicznch, a następnie sprawne przejście do momentu projektowania i wyceny instalacji pc.

Podczas szkolenia będziesz pracował na kilku programowach doborowych dostępnych online (ekodom, cieplo.app, ded-pol)


Jeśli zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie, odpowiedź na kilka pytań kontrolnych:

  • Szacunkowo jaką ilość powietrznych pomp ciepła sprzedano w Polsce w 2021 roku?
  • Czym jest współczynnik COP?
  • Czy znając zapotrzebowanie na moc cieplna budynku na podstawie danej katalogowej mocy pompy ciepła w punkcie pracy A7W35 można dopierać pompę ciepła?
  • Czym jest punkt biwalentny?
  • Czy w instalacji z pompą ciepła konieczne jest zastosowanie buforu?

-----------

O szkoleniu:

  • Zajęcia warsztatowe stacjonarne w oddziale ATUM (1 dzień)
  • Szkolenie realizujemy w godzinach 08:30-15:30.
  • W ramach usługi otrzymujesz serwis kawowy, śniadanie oraz lunch.
  • W trakcie szkolenia otrzymasz od nas pakiet materiałów dydaktycznych.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem otrzymujesz rabat podczas zapisu na szkolenie.
  • Możesz wybrać szkolenie w dwóch akredytowanych ośrodkach ATUM Wrocław i ATUM Poznań
  • jeśli nie będziesz mógł/a wziąć udziału w szkoleniu w terminie, za który zapłaciłeś możesz wybrać kolejny termin.


Program szkolenia

  1. część techniczna
  • Rodzaje pomp ciepła.
  • Zasada działania pomp ciepła.
  • Pytanie dotyczące obiektu potrzebne do doboru pomp ciepła.
  • Dobór pompy ciepła za pomocą przykładowych narzedzi i programów.
  • Pompa ciepła to nie wszystko – elementy instalacji niezbędne do prawidłowej pracy urządzenia.
  1. część sprzedażowa
  • Zadawanie pytań w sprzedaży
  • Aktywne słuchanie
  • Badanie potrzeb klienta
  • Język korzyści
  • Argumentacja w sprzedaży oraz radzenie sobie z obiekcjami