Większość statków jest uzależniona od bezpiecznego i ekonomicznego działania ich kotła (ów). Działanie kotła jest też kluczowe dla załadunku i rozładunku na niektórych typach statków. W przypadku awarii kotła szybki powrót do prawidłowego działania jest sprawą nadrzędną.
Oferujemy innowacyjne usługi Alfa Laval Aalborg Digital Services dla kotłów, dostępne w pakietach Silver i Gold, które zapewniają zdalne wsparcie dla załogi na pokładzie. Zbudowane w oparciu o stuletnie doświadczenie Alfa Laval w dziedzinie kotłów, pomagają zapewnić najlepsze osiągi systemu kotłowego.
Dzięki niewielkiej instalacji i dostępowi do łącza satelitarnego statku udostępniamy aktualny stan kotła, dane operacyjne i ustawienia online poprzez bezpieczny portal. Dostęp do tego portalu ma załoga statku, właściwa organizacja na lądzie oraz specjaliści serwisowi Alfa Laval Cyfrowe usługi zbudowane na portalu dostępne są w dwóch różnych pakietach. Pakiet Silver umożliwia załodze statku — we współpracy z czynną 24 godziny na dobę infolinią serwisową Alfa Laval — szybką identyfikację i usunięcie problemu, co oszczędza czas i potencjalne koszty. Pakiet Gold pozwala na wykorzystanie systemu do analizy stanu kotła, a Alfa Laval dostarcza miesięczny raport o stanie kotła. Raport ten zawiera sugestie dotyczące optymalizacji kotła i zmniejszenia zużycia paliwa, jak również jak również wykryte usterki.
Alfa Laval Internet of Things jest standardową platformą w chmurze wykorzystywaną do świadczenia usług związanych z łącznością, takich jak Alfa Laval Aalborg Digital Services. Jeśli oferuje: