[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Alfa Laval Aalborg - usługi cyfrowe dla kotłów

Opublikowano: 30.03.2021
image

Dzisiejszy rynek morski jest rynkiem niepewnym, na którym armatorzy i operatorzy statków muszą stawiać czoła nowym wyzwaniom technicznym i zmieniającym się warunkom finansowym. Większość statków jest uzależniona od bezpiecznego i ekonomicznego działania ich kotła(ów). Działanie kotła jest też kluczowe dla załadunku i rozładunku na niektórych typach statków. W przypadku awarii kotła, szybki powrót do prawidłowego działania jest sprawą nadrzędną.

 

Oferujemy innowacyjne usługi Alfa Laval Aalborg Digital Services dla kotłów, dostępne w pakietach Silver i Gold, które zapewniają zdalne wsparcie dla załogi na pokładzie. Zbudowane w oparciu o stuletnie doświadczenie Alfa Laval w dziedzinie kotłów, pomagają zapewnić najlepsze osiągi systemu kotłowego.

 


Czym się zajmujemy

Dzięki niewielkiej instalacji i dostępowi do łącza satelitarnego statku, udostępniamy aktualny stan kotła, dane operacyjne i ustawienia online poprzez bezpieczny portal. Dostęp do tego portalu ma załoga statku, właściwa organizacja na lądzie oraz specjaliści serwisowi Alfa Laval Cyfrowe usługi zbudowane na portalu dostępne są w dwóch różnych pakietach. Pakiet Silver umożliwia załodze statku - we współpracy z czynną 24 godziny na dobę infolinią serwisową Alfa Laval - szybką identyfikację i usunięcie problemu, co oszczędza czas i potencjalne koszty. Pakiet Gold pozwala na wykorzystanie systemu do analizy stanu kotła, a Alfa Laval dostarcza miesięczny raport o stanie kotła. Raport ten zawiera sugestie dotyczące optymalizacji kotła i zmniejszenia zużycia paliwa, jak również jak również wykryte usterki.

 

 

Korzyści

Zdalny monitoring online (pakiety Silver i Gold)

  • Automatyzacja zbierania analiz kluczowych danych potrzebnych do oceny wydajności systemu kotłowego
  • Możliwość usunięcia błędu przez człowieka, podczas rejestrowania i analizowania kluczowych parametrów systemu kotłowego

 

Zdalne wsparcie (pakiety Silver i Gold)

  • Natychmiastowy dostęp do fachowej wiedzy na temat kotłów, 24/7
  • Zmniejszenie zapotrzebowania na wizyty serwisowe
  • Zmniejszenie czasu i wysiłku na wsparcie techniczne załogi na lądzie

 

Miesięczna analiza stanu urządzenia (tylko pakiet Gold)

  • Lepsze rozeznanie kosztów operacyjnych kotła, dzięki miesięcznym przeglądom
  • Tworzenie możliwości ciągłej optymalizacji zamiast działań punktowych
  • Usuwanie niedostatecznej wydajności kotła dzięki zaleceniom ekspertów ds. kotłów

 

Diagnostyka błędów (tylo pakiet Gold)

  • Informowanie o typowych potencjalnych problemach
  • Skrócenie czasu przestoju, potrzebnego na identyfikację usterek
  • Ograniczenie możliwości wystąpienia kolejnych awarii


Alfa Laval Internet of Things (ALIoT)

Alfa Laval Internet of Things jest standardową platformą w chmurze wykorzystywaną do świadczenia usług związanych z łącznością, takich jak Alfa Laval Aalborg Digital Services. Jeśli oferuje:

  • Prosty i intuicyjny przegląd stanu i wydajności kotła
  • Najnowocześniejsze zabezpieczenia oparte na Microsoft Azure, zapewniające szyfrowanie danych bez dostępu do nich osób trzecich
     



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Alfa Laval Polska Sp z o.o.

E-mail: poland.info@alfalaval.com

Tel: +48 22 336 64 64
Fax: +48 22 336 64 60
Adres:
Marynarska 15
02-674 Warszawa

Katalog Firm

  • AFRISO

    AFRISO Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy AFRISO, istniejącej na r…
    AFRISO
  • Desto

    Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem marki Danfoss. Współpracujemy z p…
    Desto
  • Reflex Polska

    Firma Reflex wchodzi w skład holdingu WINKELMANN GROUP GmbH+Co.KG, któ…
    Reflex Polska

Forum