Ruszyła ogólnopolska kampania marki KAISAI w kinach

We wrześniu wystartowała ogólnopolska kampania marki KAISAI na wielkim ekranie, której celem jest dotarcie do aż 3,5 mln odbiorców. Reklama promująca klimatyzatory i pompy ciepła Kaisai stanowi kontynuację intensywnych działań marki w mediach tradycyjnych: tj. telewizja i radio, które firma Klima-Therm konsekwentnie realizuje od 2022 roku.

15-sekundowy spot sponsorski KAISAI, wyświetlany bezpośrednio przed wszystkimi filmami sezonu jesienno-zimowego, pojawi się w sieci brokera reklamy KinAds zrzeszającej blisko 340 kin niezależnych w 300 miastach w Polsce. Dodatkowo do końca 2024 roku kampania obejmie swoim zasięgiem również warszawski Kinogram, uchodzący za jedno z najbardziej nowoczesnych i prestiżowych kin w kraju.

Specjalnie na potrzeby tej kampanii powstała nowa produkcja reklamowa z udziałem Pawła Orleańskiego - wcześniej już współpracującego z marką KAISAI przy reklamach telewizyjnych i internetowych. Ponowne wykorzystanie wizerunku aktora, tym razem w produkcji kinowej, wzmacnia ciągłość komunikacji marki i zapewnia spójność przekazu. Nowa reklama została odpowiednio dopasowana do specyfiki kina jako medium. Koncept kreatywny zręcznie nawiązuje do sytuacji oglądania filmu na sali kinowej, a zastosowana technologia dźwięku Dolby 5.1 gwarantuje widzom intensywne doznania audiowizualne.

Kampania KAISAI na wielkim ekranie doskonale dopełnia wcześniejsze działania wizerunkowe marki realizowane w telewizji. W przypadku kina głównym atutem przekazu jest jego wysoka perswazyjność wynikająca przede wszystkim ze skupienia widza na ekranie. Z kolei obecność KAISAI w ogólnopolskiej sieci kin niezależnych KinAds wpływa znacząco na zasięgi, umożliwiając dotarcie z reklamą do szerokiego grona odbiorców - zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.