W 2023 roku marka, oferująca energooszczędne pompy ciepła i systemy klimatyzacji, będzie obecna we wszystkich mediach. Intensywne działania reklamowe są związane m.in. z planami uruchomienia produkcji nowej grupy urządzeń Rotenso w Polsce oraz rozszerzenia kanałów sprzedaży.
Rotenso od kilku lat odnotowuje dynamiczne wzrosty sprzedaży. Kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w segmencie klimatyzacji domowej oraz energooszczędnych pomp ciepła rok do roku to wynik ciągle poszerzanej oferty urządzeń. Rotenso chwali się największym na rynku portfolio modeli klimatyzatorów pokojowych.- Wyróżnia nas sposób myślenia o urządzeniach do klimatyzacji, nie tylko jako o elementach wyposażenia, ale także dekoracji wnętrz. Klimatyzatory Rotenso to wysoka wydajność pracy, a poza tym wzornictwo i kolorystyka, która jest odpowiedzią na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów – wyjaśnia Radomir Buksza kierownik marketingu Rotenso Sp. z o.o.
Sukces sprzedażowy Rotenso to także zasługa projektów szkoleniowych i prowadzonej na kanale YouTube Akademii Rotenso, w ramach której eksperci dbają o podnoszenie fachowej wiedzy instalatorów i użytkowników końcowych urządzeń Rotenso. - W minionym roku dzięki samym zapowiedziom sponsorskim w radiu dotarliśmy z informacją o pompach ciepła i klimatyzatorach Rotenso do co najmniej 9 milionów osób z grupy docelowej, nasza strona internetowa uzyskała blisko trzykrotnie więcej wyświetleń niż rok wcześniej, a internauci łącznie spędzili 6 000 godzin na oglądaniu filmów produktowych na naszym kanale YouTube – podsumowuje Buksza i dodaje, że plany na ten rok są jeszcze ambitniejsze, a celem jest wsparcie sprzedaży urządzeń marki poprzez sieć autoryzowanych instalatorów oraz współpracujących hurtowni.
W ramach zaplanowanej na okres od stycznia do listopada 2023 r. kampanii reklamowej 360° obejmującej największe rozgłośnie radiowe, telewizję oraz internet Rotenso zamierza dotrzeć z informacją o swoich produktach do dwukrotnie większej liczby potencjalnych klientów niż w minionym roku.