Marka NOXA ma już prawie dekadę doświadczenia na rynku. Przez ten czas zbudowała pozycję marki dostarczającej rozwiązania HVAC dla klientów indywidualnych, oferując urządzenia o funkcjonalnościach, jakich poszukują. Dziś ogłasza ważną zmianę - nowe logo, które symbolizuje rozwój, ambicje i kierunek, w jakim zmierza. Wchodząc w nowy etap rozwoju, NOXA chce wykorzystać swoje doświadczenie i wiedzę, aby stać się stabilnym, pewnym partnerem również dla klientów w kanale profesjonalnym, a nowy wizerunek - odważny, nowoczesny, dynamiczny to odzwierciedla i wspiera.
To przejaw ewolucji, która zaczęła się od środka, a teraz widać ją na zewnątrz. Wzrost świadomości, dojrzewanie i przygotowanie na kolejne wyzwania. To wizualna manifestacja wejścia na kolejny etap - dynamicznego rozwoju zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym z centrum logistycznym w centralnej Polsce, co umożliwia szybkie i sprawne realizowanie dostaw oraz usług wspierających.
To rebranding, który nie tylko lepiej wygląda - on lepiej działa, wspierając NOXA w dalszym rozwoju na rynku i budując silniejszy wizerunek w oczach partnerów i klientów. Nowa identyfikacja graficzna lepiej oddaje wartości marki, które teraz zyskują jeszcze silniejsze wsparcie w działaniach strategicznych.