Nowe logo NOXA - ta sama jakość, więcej możliwości

Marka NOXA ma już prawie dekadę doświadczenia na rynku. Przez ten czas zbudowała pozycję marki dostarczającej rozwiązania HVAC dla klientów indywidualnych, oferując urządzenia o funkcjonalnościach, jakich poszukują. Dziś ogłasza ważną zmianę - nowe logo, które symbolizuje rozwój, ambicje i kierunek, w jakim zmierza. Wchodząc w nowy etap rozwoju, NOXA chce wykorzystać swoje doświadczenie i wiedzę, aby stać się stabilnym, pewnym partnerem również dla klientów w kanale profesjonalnym, a nowy wizerunek - odważny, nowoczesny, dynamiczny to odzwierciedla i wspiera.

Dlaczego NOXA zmienia logo?

To przejaw ewolucji, która zaczęła się od środka, a teraz widać ją na zewnątrz. Wzrost świadomości, dojrzewanie i przygotowanie na kolejne wyzwania. To wizualna manifestacja wejścia na kolejny etap - dynamicznego rozwoju zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym z centrum logistycznym w centralnej Polsce, co umożliwia szybkie i sprawne realizowanie dostaw oraz usług wspierających.

Nowe logo łączy dualną strategię marki:

  • w segmencie profesjonalnym (B2B) - rozwój pozycji stabilnego i kompleksowego partnera dla hurtowni i instalatorów,
  • w segmencie klienta indywidualnego (B2C) - pozostanie niezmiennie blisko potrzeb użytkowników, oferując urządzenia HVAC „just right”, czyli w sam raz pod względem funkcji, jakości i ceny.

Co komunikuje nowe logo?

  • Nowoczesna i proporcjonalna typografia - wyraża sedno hasła „just right”, czyli optymalne proporcje między funkcjonalnością a ceną,
  • Mocny kontrast kolorów - marka wie, kim jest i co ma do zaoferowania, jest unikalna w branży i nie boi się wyróżniać,
  • Symboliczna litera „x” - będącą centrum zmiany i symbolem innowacji produktowych,
  • Energetyczny design w estetyce zaczerpniętej ze sportów wyścigowych - informuje, że marka jest na właściwym torze i nabiera rozpędu.

To rebranding, który nie tylko lepiej wygląda - on lepiej działa, wspierając NOXA w dalszym rozwoju na rynku i budując silniejszy wizerunek w oczach partnerów i klientów. Nowa identyfikacja graficzna lepiej oddaje wartości marki, które teraz zyskują jeszcze silniejsze wsparcie w działaniach strategicznych.