Midea, jeden z globalnych liderów rozwiązań HVAC, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową 360°, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz podkreślenie jej pozycji jako producenta nowoczesnych, energooszczędnych i niezawodnych urządzeń - klimatyzatorów i pomp ciepła. Działania obejmują wszystkie kluczowe kanały komunikacji: telewizję, radio i internet, docierając do milionów odbiorców w najważniejszych momentach dnia.
Od 1 lipca spot marki Midea pojawia się w TVN, Polsacie i TVP - w czasie najwyższej oglądalności, przy głównych programach informacyjnych i rozrywkowych. W kampanii telewizyjnej promowany jest flagowy model klimatyzatora Midea Solstice, który wyznacza nowe standardy komfortu i efektywności energetycznej, a jego wyróżniki technologiczne, to:
Midea prowadzi intensywną kampanię radiową w największych ogólnopolskich stacjach: RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz w serwisie RMFon.pl. Marka jest sponsorem letnich prognoz pogody – formatów o wysokim zasięgu i silnym kontekście użytkowym.
„Sponsorem dobrego klimatu jest wyłączny dystrybutor klimatyzatorów i pomp ciepła Midea z siedmioletnią gwarancją”.
Marka intensyfikuje komunikację w social mediach, na Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube - prezentując nowości produktowe, inspiracje i treści edukacyjne. W ten sposób Midea dociera do różnych grup odbiorców: instalatorów, projektantów, inwestorów oraz klientów indywidualnych.
Nowa kampania to nie tylko zasięgowa komunikacja, ale również spójna strategia wizerunkowa, której zadaniem jest budowanie trwałego wizerunku marki jako niezawodnego partnera w zakresie rozwiązań klimatyzacyjnych i grzewczych. Dowiedz się więcej na: Midea na pełnym zasięgu - ruszamy z ogólnopolską kampanią