[ Zamknij ]

Nowe zasady dotyczące cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.


rejestracja

Konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas

Opublikowano: 22.06.2018
image

29 maja 2018 roku w historycznych wnętrzach Fabryki Wełny w Pabianicach odbyła się konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas (LSI). Na spotkanie zaproszone zostały firmy, które rok temu rozpoczęły współpracę z Immergas w oparciu o nowatorską strukturę serwisową w branży grzewczej. Celem spotkania było podsumowanie wszystkich zmian, które miały miejsce od chwili wprowadzenia nowej struktury, jak również wspólne omówienie planów rozwojowych oraz wymianę doświadczeń i sytuacji rynkowej z różnych regionów Polski.

 

 


Dla przypomnienia - rok temu firma Immergas Polska, kierując się jasną wizją i misją, wdrożyła rewolucyjny projekt zmodernizowania usługi serwisowej, mający na celu zapewnienie 100% satysfakcji klientowi końcowemu z obsługi serwisowej. W wyniku zmian Immergas powołał 3 poziomy struktury serwisowej: najwyższy poziom usług serwisowych, czyli Licencjonowane Serwisy Immergas (w skrócie LSI), SI – czyli średni poziom w strukturze oraz poziom PSI – czyli partnerzy serwisowi, którzy dopiero rozpoczynają współpracę z Immergas w zakresie świadczenia usług serwisowych lub robią pierwsze kroki w zawodzie serwisanta, a chcą w przyszłości zostać profesjonalistami w swoim fachu.
W ciągu roku funkcjonowania nowej struktury wdrożonych zostało szereg narzędzi usprawniających i profesjonalizujących codzienną pracę serwisów. Z jednej strony ułatwiają one zarządzanie informacją o urządzeniu i jego obsłudze serwisowej, z drugiej strony gwarantują użytkownikowi końcowemu kompleksową obsługę, dostarczając komfort i bezpieczeństwo. Dbając o najwyższy poziom jakości świadczonych usług, wdrożone zostały standardy obsługi klienta i narzędzia monitorujące pracę serwisów, jak również zadowolenie użytkowników z jakości obsługi.

 


Dla poziomów LSI dedykowany jest specjalny pakiet unikalnych korzyści i pełny zakres uprawnień serwisowych. Serwisanci, którzy otrzymali licencję od firmy Immergas, stale poszerzają i doskonalą swoje kompetencje, budując z nami swą przewagę konkurencyjną i rozwijając swój biznes. W ramach wsparcia Immergas oferuje dedykowane szkolenia – zgodnie ze zmieniającym się rynkiem i potrzebami konsumentów (większa świadomość ekologii, ochrona środowiska, OZE) oraz narzędzia ułatwiające codzienną pracę serwisantów, czyli Portal Obsługi Serwisowej, Helpdesk (linia wsparcia technicznego) oraz infolinię dla klientów końcowych, dzięki której mogą szybko i sprawnie kontaktować się ze swoim serwisem. Wszystkie te zmiany mają na uwadze Klienta, który korzystając z serwisu LSI, otrzymuje kompleksową obsługę fachowca, przeprowadzoną terminowo i profesjonalnie, według najwyższych standardów.

 


W konsekwencji tych zmian Immergas posiada dziś jasno określoną strukturę, która pozwala sprawnie i efektywnie obsługiwać rynek serwisowy w Polsce. Składa się na nią 350 podmiotów typu SI, 15 podmiotów typu PSI i 25 Licencjonowanych Serwisów Immergas. Majowa konferencja dedykowana była najwyższemu poziomowi serwisów – czyli Licencjonowanym Serwisom Immergas (LSI).
Spotkanie Immergas z Licencjonowanymi Serwisami dało możliwość wymiany uwag i spostrzeżeń, które serwisanci zaobserwowali przez pierwszy rok działania nowej struktury. Był to czas podsumowań tego, co udało się przez ten czas wspólnie wypracować oraz przedstawienie planów na przyszłość. Specjalnym punktem konferencji były warsztaty motywacyjno-warsztatowe dot. budowania przewagi konkurencyjnej, podczas których uczestnicy poznali praktyczne narzędzia, które mogą wykorzystać podczas swojej codziennej pracy z klientem.
W związku z tym, że spotkanie odbyło się dokładnie rok po wdrożeniu projektu, spotkanie zwieńczone zostało symbolicznym urodzinowym tortem.



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Immergas

E-mail: immergas@immergas.com.pl

Tel: +48 42 649 36 00
Fax: +48 42 649 36 01
Adres:
Dostawcza 3a
93-231 Łódź

Katalog firm

  • Salus Controls

    SALUS Controls to firma technologiczna i dystrybucyjna, zajmująca się dostarc…
    Salus Controls
  • Esbe

    Jesteśmy producentem zaworów i siłowników ESBE. 1- go stycznia…
    Esbe
  • AFRISO

    AFRISO Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej Grupy AFRISO, istniejącej na r…
    AFRISO

Ogłoszenia