“Kodeks kultury CAREL”, wyrazem wizji firmy

W okresie ciągłych sukcesów i rozwoju w stale zmieniającym się rynku, CAREL sformalizował swoją wizję korporacyjną, wspieraną przez uruchomienie projektu „CAREL Culture Code - Kodeks Kultury Carel”.


Rezultatem jest kulturowy manifest, który ma być stosowany na wszystkich poziomach w całej Grupie i angażujący wszystkie role w firmie, oparty na pięciu głównych filarach: Bądź otwarty, Eksperymentuj, Dbaj, Najpierw myśl o kliencie i Miej wpływ. W szczególności jest to zestaw praktyk i zachowań, które mają na celu z jednej strony odnoszenie sukcesów w dłuższej perspektywie, a z drugiej komunikowanie, na co dzień, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz CAREL, wartości, z którymi wszyscy pracownicy firmy identyfikują się i są zaangażowani w konsolidację poprzez swoją pracę. Kodeks kultury CAREL został ogłoszony 12 listopada za pośrednictwem filmu wideo z napisami w lokalnym języku wszystkich oddziałów CAREL na całym świecie. Aby zaznaczyć początek tej wspólnej podróży i położyć większy nacisk na projekt, 15 listopada w siedzibie Brugine CAREL odsłonięto mural namalowany przez artystę ulicznego Padwy Alessio-b, świętując w ten sposób pierwszy tydzień nowego kodeksu kultury. O pracy, namalowanej przy wejściu do budynku, nawiązano również w liście wysłanym przez założycieli firmy, Luigiego Rossi Lucianiego i Luigiego Naliniego do wszystkich pracowników CAREL na całym świecie. List śledzi historię firmy CAREL od jej początków, wyjaśniając powody, które doprowadziły do ​​decyzji o sformalizowaniu korporacyjnej wizji. „Jesteśmy zadowoleni i dumni, że zaprezentowaliśmy Kodeks Kultury CAREL, model, który uosabia nasze przewodnie zasady i dziedzictwo kulturowe, które Grupa ceniła, dostosowując je do teraźniejszości i przyszłości firmy z jednym bardzo prostym celem: nadal się rozwijać i odnosić sukcesy razem” – skomentował Francesco Nalini, CEO CAREL.