Strona została zoptymalizowana pod względem szybkości działania, a dzięki zastosowanej technice RWD (responsive web design) dobrze wyświetla się zarówno na dużych ekranach, jak i na urządzeniach mobilnych. Wdrożono nową wyszukiwarkę z segmentowym podziałem wyników, jak również intuicyjne filtry w zakładce Gdzie kupić, co pozwala skuteczne i szybko odnaleźć punkty sprzedaży, serwisu i montażu.
Zastosowano nowe rozwiązania dotyczące prezentacji systematycznie poszerzanej gamy urządzeń. Z jednej strony są to liczne zdjęcia aranżacyjne, pokazujące urządzenia w ich naturalnym otoczeniu, z drugiej – wprowadzona opcja widoku 360°, zmniejszająca dystans pomiędzy doświadczeniem rzeczywistym a online’owym prezentowanych urządzeń.
Strona została opracowana w ośmiu wersjach językowych, aby sprostać kolejnym wyzwaniom związanym z rozwojem międzynarodowej działalności marki KAISAI.