KAISAI stawia na słuchaczy radiowych

Na nadchodzący sezon jesienny marka KAISAI zaplanowała nową kampanię promocyjną, stawiając na słuchaczy radiowych. Spoty sponsorskie marki będzie można usłyszeć przez blisko 3 miesiące na antenie Radia RMF FM - w jednej z najchętniej słuchanej stacji radiowej w Polsce.



Kampania ukierunkowana na zainteresowanie ekonomicznymi i ekologicznymi produktami klimatyzacyjnymi oraz pompami ciepła marki KAISAI rozpoczęła się 17 sierpnia i potrwa do 1 listopada.


Po intensywnej kampanii letniej w radiostacjach Grupy Eurozet (Radio ZET, Antyradio i Meloradio), realizowanej pod hasłem „KAISAI - klimatyzacja dla domu i biura”, w sezon jesienny wchodzimy z promocją urządzeń, dbających o komfortową temperaturę w pomieszczeniach w chłodniejszych miesiącach roku. Nasza klimatyzacja z funkcją grzania oraz pompy ciepła jako tanie, ekologiczne i niezawodne źródło ciepła, to doskonały wybór dla każdego - komentuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. I dodaje: Podobnie jak w poprzedniej kampanii - w efekcie bardzo pozytywnego odbioru – na jesieni zdecydowaliśmy się również na komunikację skierowaną do słuchaczy radiowych, tym razem jednak stawiając na Radio RMF FM.


W czasie trwania kampanii spoty sponsorskie nadawane są 7 dni w tygodniu, w różnych pasmach antenowych, poprzedzając i zamykając audycje cieszące się największą popularnością wśród słuchaczy.