Czerwcowe wydanie "Magazynu Grupy SBS"

Fale podwyżek, burze (handlowych) mózgów i grad nowości.Tak w skrócie możemy opisać to co się dzieje w naszej branży obecnie. Rosnące ceny surowców (które często wynikają z ich deficytu na rynku) sprawiają, że handlowcy stają niemal na rzęsach aby pomimo wzrostu cen i niedoborów towaru posiadać nadal korzystną ofertę. Niezależnie od tej małej klęski towarowej pojawia się na rynku dużo nowości i innowacyjnych rozwiązań.

Ponieważ Redakcja „Magazynu Grupy SBS” lubi kierować wzrok tam, gdzie dzieje się coś interesującego, pozwoliliśmy sobie nie zaprzątać Państwa umysłów niedostatkami. Postawiliśmy na rozmowy o nowościach i tym, co ciekawego czeka nas w przyszłości. Dlatego też w tym wydaniu nieco większy nacisk kładziemy na zagadnienie automatyki domowej – zaprosiliśmy do rozmowy Rolanda Szymańskiego, Członka Zarządu i współwłaściciela firmy Auraton. Rozmawialiśmy o tym, jak lęk przed nowymi technologiami ustępuje miejsca rozsądnemu wykorzystaniu rodzących się możliwości. Nie mogliśmy sobie także darować spotkania z Wojciechem Wadasem, członkiem Zarządu Tweetop. Okazja niezwykła – 20‑lecie firmy. Nasz wywiad to opowieść o tym jak firma handlowa może przejść na drugą stronę mocy i stać się producentem z ogromnym potencjałem.Ponieważ mamy ambicje pokazywać Państwu różne punkty widzenia i różne tematy – zachęcam także do lektury wywiadu z Marcinem Zimonem, który prowadzi Fundację oraz kanał na YouTube pn. „Dobry Projekt”. Nieustannie warto też zaglądać do działu porad, które pomogą Państwu radzić sobie z wyzwaniami.